Drodzy Rodzice,
z dniem 1 sierpnia 2024 r. w naszym mieście ruszyła Jaworznicka Karta Mieszkańca, która umożliwi mieszkańcom korzystanie z wielu usług za pomocą jednej karty. Karta jest jednocześnie połączona z kartą biblioteczną oraz z systemem przedszkolnym znajdującym się w przedszkolach Państwa dzieci, a w przyszłości będzie zintegrowana z kartą PKM Jaworzno.
W związku z powyższym zwracamy się już do Państwa z prośbą o wyrobienie Jaworznickiej Karty Mieszkańca dla swoich dzieci.
Jeśli, ktoś posiada już kartę PKM w celu rejestracji pobytu dziecka w przedszkolu, będzie ona nadal aktywna. W przyszłości jednak PKM Jaworzno chce wycofać karty integrując się z systemem Jaworznickiej Karty Mieszkańca. Dlatego też zachęcamy do wymiany karty już teraz.
Rodzaje Kart
System oferuje dwa rodzaje kart, dostosowane do potrzeb mieszkańców:
1. Karta mobilna – dostępna poprzez aplikację mobilną.
2. Karta plastikowa – tradycyjna karta fizyczna.
Jak uzyskać Jaworznicką Kartę Mieszkańca?
Od 1 sierpnia można pobrać dedykowaną aplikację mobilną z Google Play oraz App Store lub złożyć wniosek o kartę w jednym z Punktów Obsługi Klienta:
• Punkt Obsługi Klienta nr 1: Rynek Główny 17 (przy pomniku), tel. 32 61 81 992. POK będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.
• Punkt Obsługi Klienta nr 2: Plac Górników 5, tel. 32 61 81 991. POK będzie czynny w godzinach pracy Urzędu Miejskiego – pon.-śr.: 7:00-15:00, czw.: 7:00-16:00, pt.: 7:00-14:00.
Więcej informacji można uzyskać również na stronie internetowej https://j-ka.pl/
Poniżej w linku zamieszczamy instrukcję dla rodziców, którzy będą chcieli złożyć wniosek o kartę fizyczną w programie Jaworznicka Karta Mieszkańca dla swoich dzieci. Instrukcja obejmuje wszystkie kroki niezbędne do złożenia wniosku.
W razie pytań prosimy o kontakt z pracownikami Punktu Obsługi Klienta Jaworznickiej Karty Mieszkańca, do których dane teleadresowe znajdują się na końcu instrukcji.